Monday 2 December 2013

Kematian Paul Walker

Dah lama aku tak tulis blog. Hehe aku pergi shah alam untuk bercuti. Selain itu, nak hantar cousin pula.. Elok pula time aku cuti, dapat berita tentang Paul Walker meninggal dunia sebab accident. Haa tu lah pasal aku nak tulis blog berkenaan kemalangan Paul Walker pada hari ini.

Paul Walker mati kerana apa? Haa ini lah nak beritahu ni.. Beliau mati akibat memandu secara laju dengan menggunakan Porsche Carrera GT... Husshhh daripada Carrera GT yang cantik, terus hancur begitu sahaja.


Oleh disebabkan kematian beliau, Fast & Furious 7 yang sepatutnya di pasarkan pada awal tahun depan, terpaksa ditunda.. hemm tapi takpe, beliau juga ada mengatakan, " jika saya mati kerana kelajuan, jangan bersedih kerana saya sedang gembira", itulah katanya ketika beliau masih hidup.



*Carrera GT musnah begitu sahaja. Kita boleh nampak dia memandu secara laju dari keretanya.






No comments:

Post a Comment