Saturday 16 November 2013

Keburukan Perodua

Hari ini aku ingin memberitahu tentang keburukan Perodua... Aku minta maaf kalau aku kecilkan hati para pembaca, tapi itulah yang berlaku sejak kebelakangan ini. Dinding kenderaan Perodua semakin lama semakin nipis... Haaha kalau tak percaya cuba tekan sikit dinding pintu Viva.. Mesti kemik kedalam.. adoii.. Bukan aku nak perkecil - kecilkan Perodua, tapi itulah hakikatnyer.. Selain itu, aku dengar kalau modified sikit je warranty akan hilang.. alamak susahlah kita kan?? Pasang audio baru jer warranty hilang.. Pasang benda baru je warranty hilang.. Aii tak boleh jadi ni..  Kalau lah pembuat kereta Perodua tengah baca blog ini berharap SANGATLAH dia tukar sikit dinding kereta tu.. Dengar cerita besi dinding badan kereta Perodua diperbuat daripada besi yang dah banyak kali recycle.. Makin lama nipis lah besi itu.. emm hampeh hampeh..

Disini aku ada letakkan sedikit gambar kereta Perodua yang dah ditimpa kemalangan...






Itu saja untuk kali ini.. Faham - faham jelah, blog pertama saya kan.. hehe lenguh satu badan nak buat blog ni.. Budak newbie lah katanya...

1 comment:

  1. Saya benci Perodua... Seluruh keluarga saya tak beli kereta Perodua..

    ReplyDelete